Thursday, December 18, 2008

Gece saat 2.23 ET(-5 h)

Merhaba,

Gece saat 2.23 ve ben hala online'im. Online olmak bende bir hastalik oldu. Bilgisayarsiz bir hayat dusunemez oldum. Carsamba ve cuma gunleri staja gitmek icin sabahin 6.45inde kalkmam ve 7 de yola cikmam lazim ki 9 da isbasi edebileyim. 5 Mile yol icin 1 saat nasil harcanir diyorsaniz gelin buraya ve gorun.

Neden mi ben gecenin bu vaktine, bazen de sabah 5 lere hatta 6 lara kadar uyuyamiyorum, bunu varin siz soyleyin. Icimde bilemedigim duygular var. Ve kendimi bazen anlamakta zorluk cekiyorum. Bazi seylerin yanlis gidecegini bile bile o yola girebiliyorum. Sinav oluyor calismam gerektigini biliyorum ama calisamiyorum. Hayatimda bir eksikligin oldugu muhakkak. O boslugu kimse dolduramiyor. Sanki filmlerdeki karakterlerle yasiyorum gibi geliyor. Sanki Filiz Akinla filmlerinde beraber yasiyormusum gibi geliyor. Bu sekilde bir duygu bende nasil olustu bilemiyorum.

Bazen biraz gerilere gidiyorum. Ortaokul ve lise sonrasinda da universite yillarina. Tanrim, simdiye kadar bastirdigim bazi duygular yanlis bir sekilde nuksediyor. Bana yardimci olmani diliyorum. Bendeki bu hayata bosvermisligin kaynagi hayatimda simdiye kadar hicbir kadin olmamasi. Evet, simdiye kadar hicbir bayanla konusmadim, cikmadim ve de su an kendimi cok yalniz hissediyorum. Evet lisem erkek lisesiydi ve bayan yoktu. Universitede sinifta 4-5 tane kiz vardi ve onlar da kendi hallerindeydi. Bogazicinde hicbir kizi kendime layik gormedim ve de ondan hicbirisiyle konusmadim. Simdi ise cezalandirildigimin farkindayim. Onlardan cok cok cok uzaklarda tek basina bulunmaktayim.

Yesilcam filmlerine beni saran neydi? Neden bu kadar da icine dustum bu filmlerin? Cunku orada baska hayatlar buldum. Ve de benim icin zaman o kadar degerliydi ki o 1-2 saatlik filmlerin icinde gecenlerin bazen aylar yillar alacagini biliyordum. Filmlere konsantre olarak kendimi o vakitte yasiyormus gibi hissedip bir aylik ya da bir yillik yasantiyi 2 saatte yasayabilirdim. Nasil da psikolojiyi parcaladim ama? Zamani asip o yillara donmek ve de huzurlu bir yasam istiyorum.

Size iyi geceler...

1 comment:

  1. 95% benimle ayni fikir ve yasam tarzi!

    Sevgi ve Saygilarimla, Enver (youtube)

    ReplyDelete