Tuesday, December 16, 2008

Baslarken...

Merhaba. Ben Burak. Bu blogu Filiz Akin sevenleri adina kuruyorum. Blogumun amaci benim gibi Filiz Akini sevenlerin bulusmasi ve guzel bir sekilde yazismasi.

Ben 25 yasinda daha evlen(e)memis bir gencim. Egitimim de fiyakali ha, Bogazici Elektrik Elektronikten mezun oldum. Su an Amerika'da Maryland Universitesinde Bilgisayar Muhendisliginde master yapiyorum. Bu donem okul bitiyor ve New Jersey de is buldum. Yazin Turkiyede idim oraya nasip olursa bir bayan ile en azindan nisanlanmaya gittim ama tabii ki yurtdisi mevzuu bahis olunca benim gorustugum kisiler razi olmadi. Tam olacak birisi vardi o da nasip iste o da olmadi. Anlayacaginiz Turkiyeye tam donus yapmadan kafama gore birisini bulamayacagim.

Derken tabii ki ben de Turk sinemasi ile tanistim. Onceden kardesimin Turk filmi izlemesini bir turlu anlayamazdim ama sonrasinda ben 1960-75 arasindan oynanan filmlerin hastasi oldum. Ama malum ya Amerikadayiz ondan ancak youtube'dan birileri koyarsa film izlemeye basladim. Derken Filiz Akin filmlerini izlemeye koyuldum ve ona tam olarak asik oldum. Bilemiyorum benimki cok aptalca bir ask. Hatta biliyorum ki benim izledigim filmler onun gercek kisiligini yansitmiyor. Ben sadece o filmlerindeki rollere asik oldum. Duygularimi nasil dile getirecegimi bilemiyorum. Su an Turkiyede akli basinda kiz bulabilir miyim acaba?

Derken Turk filmlerini izliyoruz ya hani zengin kiz fakir kiz rolunu oynayip birine sevdalanir ama sonrasinda hersey aciga cikar ve de sonunda birlesirler. Ben de hep hayal ettim. Beni BEN oldugum icin sevecek birisini. Maddiyatim o kadar yok. Ne yapiyorsam ne kazaniyorsam ailemin ve de gelecekte kuracagim yuvanin mutlulugu icin. Hani egitim iyi ya Turkiyeye dondugumde beni ben olarak sevecek birisine o kadar muhtacim ki...

Herneyse bu gunluk bu kadar yazi yeter zannederim. Bunu okuyan sayin halkima selamlar...

Burak U....

No comments:

Post a Comment